piątek, 22 stycznia 2016

Rodzina

Wracam po dość długiej przerwie, przepraszam Was kochani ! <3


Przez ten czas uświadomiłam sobie jak ważna jest dla mnie rodzina. Musimy siebie doceniać, a co najważniejsze szanować. Każdy człowiek zasługuje na szacunek. Nie ważne co by się stało rodzinę zawsze mam przy sobie, oni zawsze staną za mną murem. (Pomimo że nie pozwalają mi śpiewać w samochodzie) :D Oni dają mi siłę, abym miała ją na kolejny dzień. Są moimi motywatorami, przypominają mi o moich marzeniach i wtedy się nie podaję i walczę o nie ! :D


 Ja właśnie kochani jestem w podróży do cioci. Ferie trzeba dobrze wykorzystać :D
Kochani na dzisiejszy dzień życzę Wam siły i wiary ! Pamiętajcie STAY STRONG ! :D



A żeby umilić Wam czas podsyłam linka do piosenki naprawdę zdolnego początkującego wokalisty - Krzysztofa Bobeckiego ! <3
https://m.youtube.com/watch?v=pwHNnOlZ3OE


Natalia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz