czwartek, 14 stycznia 2016

AKCEPTACJA


Coraz częściej spotykam ludzi, którzy są bardzo krytyczni wobec siebie ... np. "Jestem za gruba" "Jestem brzydka" "Mam krzywy ryj"... Nie doceniamy siebie kochani... 
Czas to zmienić !
Musicie odnaleźć w sobie coś co pokochacie. Grunt to pokochać samą siebie. Nie liczy się wygląd zewnętrzny tylko nasze wnętrze (dusza,serducho,sumienie itd.) Pamiętajcie o tym ! 

Kochani postanowienie noworoczne ! :))

Znajdujemy w sobie COŚ , takiego wyjątkowego ! Każdy z nas coś ma !

Bo Każdy z nas jest WYJĄTKOWY ! <3

Clover.





6 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy blog, już się nie mogę doczekać kolejnego wpisu...czekam na więcej! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, przemawia to do mie, mam nowe postanowienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też mam nowe postanowienie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba też mam nowe postanowienie <3

    OdpowiedzUsuń