czwartek, 28 stycznia 2016

Wiem, że ostatnio jestem niesystematyczna, ale po prostu dzieje się tyle rzeczy, czasu brak.. Ale obiecuję poprawę :) ! 

Dzisiaj spędziłam cudowny dzień z moją najukochańszą kuzynką - Moniką :)
 Uwielbiam nasze spotkania, bo zawsze coś się dzieje :) Jest bardzo dużo śmiechu ! :D
 Uważam, że pomimo tylu negatywnych rzeczy co się dzieją wokół mnie taki wypad do galerii czy do kina bardzo dobrze robi : ) Można się rozerwać i najważniejsze oderwać na chwilę od codziennych problemów.
 Dobrze mieć taką osobę przy której możemy być sobą, niczego
 nie musimy  udawać, a jak jest źle to zawsze podniesie nas na duchu, doda otuchy. :)
Ona zawsze rozpoznaje kiedy coś złego się u mnie dzieję :)  
Dziękuję Ci Monia za to, że jesteś ! <3

Byłam dzisiaj w kinie na "Alvin i Wiewiórki Wielka Wyprawa" i powiem
 Wam ubaw niesamowity ! Polecam Wszystkim ! :D 


Polecam nutkę na dzisiaj - https://www.youtube.com/watch?v=OPf0YbXqDm0

Natalia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz