piątek, 15 stycznia 2016

Hmmmm :)

Zastanawiałam się o czym wstawić dzisiejszego posta, będzie on o wybaczaniu :-) 

Pewnie nie jedna osoba nas w życiu zawiodła tak na max. Jest to bardzo ciężkie kiedy robi nam to bliska osoba... 

Co wtedy zrobić ?

Przebaczyć ? 

To jest bardzo trudne pytanie. Na początku unosimy się tak zwaną dumą i nawet nie myślimy o wybaczaniu 
drugiej osobie, ale po pewnym okresie czasu zaczyna nam jej po prostu brakować.

 Wtedy co mamy zrobić ? 

Schować dumę do kieszeni i wybaczyć ? 

To jest chyba jedna z trudniejszy decyzji. A co jeśli wybaczymy, będziemy próbować odbudować zaufanie, a ona nas na nowo 
zawiedzie ? Sama jestem w takiej sytuacji, zawiodła mnie najbliższa osoba i co mam zrobić - wybaczyć ? Strata tej osoby bardzo mnie boli, a jeśli mnie jeszcze raz 
zawiedzie to co wtedy?

 Ten temat trzeba na spokojnie przemyśleć.

Nie podejmujcie pochopnych decyzji, nie unoście się dumą, bo może być tak, że będziemy tego żałować

Jestem bardzo ciekawa waszego zdania o tym. Więc piszcie w komentarzach co byście zrobili w takiej sytuacji, albo co radzicie innym jeśli są w niej. 


Clover.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz