środa, 3 lutego 2016

Marzenia

Marzenia...
Czy one są nam w ogóle potrzebne ?
Wydaję mi się, że tak.  A dlaczego? Już wam mówię.

Jeżeli chcemy osiągnąć jakieś wspaniałe rzeczy musimy tak dobrze w nie wierzyć jak i działać w ich kierunku.
Ja kiedyś marzyłam, żeby zostać

 księżniczką, ale niestety nie zrobiłam 
nic w tym kierunku, dlatego nią nie jestem :D :(

Ale ty nie ryzykuj !
Krótko mówiąc, spełniaj swoje marzenia po prostu !

Nie patrz na innych ! Oni mogą Ci tylko pozazdrościć takiej wewnętrznej siły jaką masz w środku, w sercu!  
Determinacji, wiary w siebie. 
Najgorsi są ludzie, którzy nie mają własnych marzeń, celów a podcinają innym skrzydła.

Nie dajcie się im ! Pamiętajcie o tym, że czy coś się nam uda zależy tylko i wyłącznie od nas.

Marzenia są wielka wartością, nie tylko po to aby je mieć, ale żeby podążać w ich kierunku !


Natalia.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz